Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 20 View Live

Poncho

Het regent. We huren wat fietsen voor een dollar en gaan de stad onveilig maken. Poncho op en racen maar. Zo langs de kust richting het noorden komen we direct terecht in de krottewijken. Hier hadden...

Boedha

Na de Cham Towers gaan we naar de Long son Pagoda. Een megagroot wit boeddha beeld op een berg. Vergezeld van een jonge monik beklimmen we de 152 trappen. Dat is vermoeiend. De zon is inmiddels gaan...

Duiken in Nha Trang

Vandaag is het prima weer. Na twee uurtjes zijn we gigantisch rood. We zwemmen de hele dag en informeren bij het strand om een try a dive te doen bij de Blue Diving school. Een aardig engels meisje...

Po Klong Garai

Vandaag weer een flinke bustocht. Zeven uur naar Dalat. Precies om 800h worden we bij het hotel opgepikt. Via de kustweg rijden we naar het zuiden. De weg is hier wel goed en dus hebben we tijd om...

Dalat

Een klein jochie komt naar ons toe en probeert cola te verkopen. Hij is denk ik 5 jaar en zijn eerste woordjes engels zijn: Wanna buy drink. Wat kunnen die zielig kijken zeg! Boven in de bergen zijn...

Ho Chi Minh City – Saigon

We zijn weer in Ho Chi Minh City. Ook hier een groot contrast tussen het moderne leven van de snelle zakenman en luxe winkels, tot de krotten en bedelaars. Wanna buy? Wanna Buy? Hoor je continue. Het...

Trans Mongolië Express

Welkom op onze site. Hier beschrijven we ons reisverhaal van september 2001. Een treinreis met de trans-mongolie express van Moscow naar Bejing.

Rode Plein

De eerste aanblikken van Moskou waren precies zoals verwacht: grote grijze wooncomplexen, oude trabantjes, grote wegen en veel troep. Ons hotel Izmailovo Delta was enorm groot, gi-gan-tisch; nog...

Kremlin

Na een uitgebreid ontbijt (er worden complete warme maaltijden geserveerd) zijn we naar de Ismagalova markt gegaan, vlakbij het horel. Dit is een erg grote markt waar uit heel Moskoue mensen naar toe...

Universiteit van Moskou

Op een ansichtkaart hadden we een fontein gezien die we wel wilden bekijken, alleen leverde een speurtocht in de reisgids geen uitsluitsel op waar het ding zou zijn. We besloten het Gorkipark te...

Browsing latest articles
Browse All 20 View Live

Latest Images

Vimeo 10.7.0 by Vimeo.com, Inc.

HANGAD

MAKAKAALAM

Vimeo 10.6.0 by Vimeo.com, Inc.